МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КЗ СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Кафедра психології
Контрольна робота з психології
Виконав:
слухач курсів підвищення
кваліфікації учителів фізики, астрономії і математики
з 30.03.15 по 08.05.15
учитель фізики та
математики
Сумської СШ І-ІІІ ст. № 9
Іванченко Ірина Іванівна
Перевірив:
ст.викладач кафедри психології
Сидоренко Ірина Валеріївна
Суми – 2015
І варіант
Питання:
назвіть методи, які доцільно використовувати при комплексному
психолого-педагогічному моніторингу особистості.
Здійснюючи комплексний
психолого-педагогічний моніторинг під методом розуміють особливий прийом або
систему прийомів, які застосовують у будь якій науково-практичній діяльності.
Методи спостереження та експеримент.
Ці методи дають змогу вивчати поведінку дітей за
конкретних умов чи обставин у реальному часі та управляти розвитком
особистості. Важливою характеристикою спостереження є об`єктивна систематична
фіксація різних педагогічних явищ, а для експерименту створення дослідником
специфічних іноді штучних умов необхідних для встановлення закономірних зв`язків
між явищами. Від їх складності залежить достовірність одержаних результатів
дослідження.
Метод запитань.
Даний метод полягає у
цілеспрямованому отриманні інформації шляхом усного або письмового опитування
та реалізовується у формах бесіди, інтерв`ю, анкетування та тестування.
Бесіда та
інтерв`ю – це метод отримання інформації шляхом словесного спілкування або в
умовах мовної взаємодії. За часту вони виступають
в ролі допоміжного методу на ряду з іншими для уточнення висновків, розширення
та контролю даних, зроблених на основі інших методів, зрідка як самостійні –
для одержання первинної інформації.
Анкетування
та тестування – це письмова форма моніторингу, яка грунтується на
впорядкованому за змістом та формою наборі завдань чи запитань з варіантами
відповіді приготовленими завчасно. Ці методи економічні та дають змогу
аналізувати та обробляти дані за допомогою статистики і з певною ймовірністю
визначати актуальний рівень розвитку досліджуваного відносно необхідних знань,
навичок тощо.
Застосування
комплексного психолого-педагогічного моніторингу, використання отриманих
результатів з метою управління розвитком та формуванням особистості учня,
найбільш ефективно впливає на гуманізацію життєдіяльності учнів та
удосконалення навчально-виховного процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар