Архів блогу

Контрольна робота з психології


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КЗ СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ


Кафедра психології





Контрольна робота з психології




Виконав:
слухач курсів підвищення кваліфікації учителів фізики, астрономії і математики
з 30.03.15 по 08.05.15
учитель фізики та математики
Сумської СШ І-ІІІ ст. № 9
Іванченко Ірина Іванівна

Перевірив:
ст.викладач кафедри психології
Сидоренко Ірина Валеріївна





Суми – 2015
І варіант
         Питання: назвіть методи, які доцільно використовувати при комплексному психолого-педагогічному моніторингу особистості.
         Здійснюючи комплексний психолого-педагогічний моніторинг під методом розуміють особливий прийом або систему прийомів, які застосовують у будь якій науково-практичній діяльності.
         Методи спостереження та експеримент.
         Ці методи дають змогу вивчати поведінку дітей за конкретних умов чи обставин у реальному часі та управляти розвитком особистості. Важливою характеристикою спостереження є об`єктивна систематична фіксація різних педагогічних явищ, а для експерименту створення дослідником специфічних іноді штучних умов необхідних для встановлення закономірних зв`язків між явищами. Від їх складності залежить достовірність одержаних результатів дослідження.
         Метод запитань.
         Даний метод полягає у цілеспрямованому отриманні інформації шляхом усного або письмового опитування та реалізовується у формах бесіди, інтерв`ю, анкетування та тестування.
Бесіда та інтерв`ю – це метод отримання інформації шляхом словесного спілкування або в умовах мовної взаємодії.  За часту вони виступають в ролі допоміжного методу на ряду з іншими для уточнення висновків, розширення та контролю даних, зроблених на основі інших методів, зрідка як самостійні – для одержання первинної інформації.
Анкетування та тестування – це письмова форма моніторингу, яка грунтується на впорядкованому за змістом та формою наборі завдань чи запитань з варіантами відповіді приготовленими завчасно. Ці методи економічні та дають змогу аналізувати та обробляти дані за допомогою статистики і з певною ймовірністю визначати актуальний рівень розвитку досліджуваного відносно необхідних знань, навичок тощо.
Застосування комплексного психолого-педагогічного моніторингу, використання отриманих результатів з метою управління розвитком та формуванням особистості учня, найбільш ефективно впливає на гуманізацію життєдіяльності учнів та удосконалення навчально-виховного процесу.
        

Немає коментарів:

Дописати коментар

«Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись»